středa 6. dubna 2016

Na vandráka / díra na zadku

Ahoj všem! Na dnešek jsem se vážně těšila, protože jsme se zas po delší době sešly s mojí milovanou Domi, ale nejspíš tento den nebyl pro mojí skvělou náladu souzený :-D 

bunda - C&A, šaty - C&A, svetr - M&S , kožený boty - promond

Ve dvě jsem měla sraz s Domčou a hned jsem jí využila na to, aby se mnou šla vyřídit nějaký pochůzky. No komu by se chtělo čekat samotnému? (Menší vychcanost nikdy neuškodí)

Hned po tom co bylo vše vyřízené, tak jsme se odebraly k blízkému Štrkoveckému jezeru.



Tady to všechno začalo. Domča na každý fotce jak z časáku a já jak kdyby mě zrovna přejel hovnocuc. Nebyl to můj den :-D Jednou špatný světlo, dále vítr, který ty moje vlasy pěkně provětral přímo do mýho ksichtu a hlavně DIVNOPÓZY a ksichty, který stáli za ..... . Občas jsem si tam i zakřičela. 
Díky Domí, že si se mnou neztratila trpělivost!








Pak jsem si to hezky namířila tramvají (električkou) domů. Jako vždy na cestu nesmí chybět sluchátka. Projížděla jsem si fotky v mobilu, protože jsem si tam vyfotila nějakou tu selfindu a jedna byla docela přijatelná tak proč jí nezveřejnit? :-D No, ale bohužel jsem se do toho trošku zažrala. Koukla jsem se z okna a byla jsem naprosto dezorientovaná. Absolutně jsem nevěděla, kde právě jsem. A pak mi došlo, že se nacházím na stanovišti električek a mojí zastávku jsem jaksi přehlídla. Běžela jsem za řidičem aby mě vůbec pustil ven. Sice měl plnou hubinu keců, ale nakonec mě pustil.

Když jsem přijela domu, tak jsem se chtěla ještě nějakým způsobem odreagovat. Vzala jsem kolo a spolu s mamčiným manželem a bráškou Adámkem jsme vyrazili po nádherný cyklostezce k Eurovei, kde si špuntík může vyhrát na hřišti.






Tohle nábřeží miluji. Na jaře/létě je tu vždy skvělá atmoška. Lidi tu posedávají, pijí drinky a smějí se.

 Prošla jsem se tam u vody a fotila si všechno možný. Po tom, co jsme si tam ještě chvilku hráli, jsem ucítila menší vánek na riti :-D Sáhnu na ní a BUM díra jako výkladní skříň. Takže já se tam promenáduji okolo stovky lidí s velrybou na riti? Hešteg-BigFatAss :-D (legíny hned letěli do koše). Už jsem jen čekala, kdy se po cestě zpět roztrhnou úplně a já pojedu nahatá domu. Proč né no. 

Díky bohu už sedím na gauči a UŽ SE NEZVEDÁM! 
Šárinxx


8 komentářů:

  1. :D tvoje prirovnania ma neskutočne pobavili :D..hold až také to snáď zlé nebolo,určite sú aj horšie dni :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem tě pobavila :-D no to máš pravdu, že jsou i horší, ale nemuselo to stát vše najednou :-D :-D

      Vymazat
  2. Máš skvělý styl. :) Kolem Štrkoveckého jezera musí být nádherně. :)
    Alespoň máš další zábavnou historku do sbírky, ta se vždycky hodí a když tě nevidí nikdo známý, tak na to během minuty hned zase zapomenou..:D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* Je tam fajn :-) no to jo :-D ale vždy, když se k tomu zpětně vracím, tak se chytám za hlavu :-D :-D

      Vymazat
  3. Krásne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tu stezku máte skvělou, my máme v Praze takhle asi dvě o kterých vím.. podél Vltavy a jednu v Troji - tam jsem ale ještě nebyla, chodím spíš běhat než jezdit na kole :) a ten batoh je super!
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle stezka by se ti určitě líbila i na běhání :-) skvělý terén i okolí! A děkujuuu :-)

      Vymazat