sobota 16. dubna 2016

KIKO MILANO HAUL


Ahoj kocouři! Omlouvám se, že jsem teď nic nepřidávala, ale byla jsem na horách s rodinou. Nejdříve jsem měla naplánováno jak každý den přidám článek, ale budu k vám upřímná. Byla jsem lína jako prase. Celý den na nohách, večer jsem si vždy přemotivovaná lehla do postele s notebookem a 5 minut na jsem to pořádně zalomila! (ani nevím jak)

O horách vám ještě napíšu a teď už k tý KOSMETICE <3

Prosim vás! Proč Kiko Milano nemůže být i u nás? Za prvý - ceny skvělý (pro studenty jak vyšitý) a za druhý - kvalita

Do toho obchodu jsem chodila, každý den aspoň pro 4 věci. Prodavačky už na mě koukali jak na úchyláka. :-D Ale kdo by tomu odolal? Na jednu stranu jsem ráda, že jsem už doma, protože kdybych tam zůstala o pár týdnů dýl, tak bych se musela zadlužit.

Začnu rtěnkami
06 Famous Cyclamen - Fialový rtěnky jsem si neskutečně zamilovala. Mám je mnohem radši než klasický červený, protože si myslím, že mi lépe sedí.



   01 Brillant Pink - Fotka trošku zkresluje barvičku, ale ta barva je slabě růžová až trošičku nude.  



 211 Apricot - Chtěla jsem něco pro mě netradičního. Barvička je jemně do oranžova a já žadnou takovou rtěnku nevlastním. 



127 Black Currant - Zas a znovu fialová! Sice se může zdát, že je podobná tý první, tak není. Fotka zas trošku zkresluje. Přece bych neutrácela za tu stejnou barvu ne? :-D



130 Black - No tak tohle byl úlet, ale proč se aspoň jednou za čas nezbláznit? Jsem otevřená všemu ! :-D Už se těšim až jí někam vytáhnu.



Teď se přesuneme k tužkám na rty. Nevím jak se to stalo, ale poslední dobou je to můj nejoblíbenější produkt. Před 2 měsíci jsem nevlastnila ani jednu a teď už bych se bez ní neobešla. Používám je mnohem radši než rtěnky. <3

Já si myslím, že k nim ani nemusím nic psát. Prostě a jednoduše jsem se do nich zbláznila. Výdrž je neskutečná. Když jsem zkoušela swatche, tak jsem měla co dělat abych to vůbec dostala dolu. Jediný co mě mrzí je, že jsem si nekoupila všechny barvičky co tam měli. :-D

316 Milk Chocolate 


309 Coral Pink 


302 Warm Rose


308 Geranium



V tvářenkách mám docela mezeru. Asi je nemam tolik v oblibě, ale hned jak jsem tam viděla tuhle tak musela být moje!!!!! (Hlavně díky tomu obalu) ACH !





Jedno takový rychlý sáhnutí padlo na tuhle tužku na oči. Byla levná a chtěla jsem jí zkusit :-D 

800 Golden Silk 



Po produktu, po kterém už dlouho pokukuju je kvalitní rozjasňovač. Tenhle mě zaujal tím, jak se jednoduše aplikuje. Po tom co jsem si ho zkusila, tak jsem jen zírala! Díky Kiko..
Spokojená nadevše :-)



No a teď trošku menší keks.. :-D Koukam si na řasenky a vůbec nečtu co to je. Prostě se mi vzhledově líbila, tak jsem jí hodila do košíku. Večer se chci pokochat. Rozšroubuji to. A ups? Ona je to báze? :-D Debil na druhou.. To je jedno, aspoň zkusím něco novýho. hihi


Jak už jsem psala v předešlém Haulu, tak mám vážně málo stínů
Mají tam krásný výběr všech možných barev, ale já jako vždy se musim držet klasiky. V tomhle jsem ještě trochu posera. Doufám, že se to brzo změní.

18 Tan Special FX



20 Sparkling Dove Grey



200 Champagne 



216 Mat Cocoa 




Korektorů nikdy není dost! To je moje pravidlo, protože bez korektorů bych byla asi trošičku "zombíček". Kruhy pod očima jak kdybych nespala 6 dní v kuse.
Zatím jsem ho nezkoušela, ale první dojmy jsou zatim hodně pozitivní. Jo a samozřejmě mám tu nejsvětlejší barvu, protože jsem po zimě bíla jak primalex.


Nevím jak je to možný, ale tohle můj úplně první beauty blender! Pokaždé totiž si ho zapomenu koupit, ale konečně ho mám!!!!


Bohužel se blížím do finále! Tečku na konec představují laky. Jejich cena je fakt směšná, takže jsem si pořídila aspoň tři.

375 Bois De Rose


480 Pearly Brass


317 Dark Antique Pink


KONEC
Doufám, že jste si tu našli aspoň jednu věc, která se líbí i vám! Já jsem do všeho neskutečně zamilovaná a mám obrovskou radost i když moje peněženka pláče. :-D <3

4 komentáře:

  1. Krásny článok, a tie produkty su úžasne!♥

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Wau krásne vecičky! :) Hlavne tie rúžiky tie sú dokonalé :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Mám ze všeho neskutečnou radost :-D

      Vymazat