středa 20. dubna 2016

DEN BLBEC / BOURAČKA

Neděle byl pro mě, nejvtipnější, ale zároveň nejblbější den za poslední dobu. 
Ráno si vstanu s naprosto skvělou náladou (stále nabitá energií z hor). Hodila jsem na sebe Šárku a vyrazila pro mého pejska do psího hotelu. Je to poseroutka a nesnáší cesty autem (víc než cokoli jiného),takže celou cestu brečela, ale tím to bohužel nekončí. Pět minut před příjezdem domů, se mi pořádně poblinkal v autě. 

Náladu stále v pořádku.

Samozřejmě mi pejsek naboural plány a chudinka Domča na mě už nějaký dvě hodiny čekala v Eurovei.
Mamky manžel měl poněkud dobrou náladu a nabídl se, že mi pujčí auto. Většinou jezdím svojí "limuzínou" (Říkám tomu limuzína, ale je to docela dost šunčička).  
Sedla jsem si do auta. Rozjela jsem se vstříc mojí cestě, ale moc daleko jsem se nedostala. ACH JO. Od nás se špatně vyjíždí a kvůli několika okolnostem, které říkali ať jedu, jsem vyrazila a BUM ! Ze strany se vyřítilo auto. Jó já vím ! Byla to moje chyba, měla jsem se kouknout mnohem líp. 
Naštestí se nikomu nic nestalo a "moje" auto to odneslo rozhodně míň než, toho druhého :-D 
Čekala jsem nějakýho rapláka, který vyleze z auta a řekne mi celou svojí slovní zásobu nadávek. Díky bohu, nic takovýho se nekonalo.
No, ale teď mě čekalo to nejhorší - ZAVOLEJ TO DOMU! "Ahoj jsem u baráku a bourala jsem ju?" 
S podlamujícími se koleny a slzy na krajíčku jsem sledovala, jak se rodina blíží s postojem "dostaneš do držky". 
Všechno se vyřešilo a já kupodivu nemám žádnýho monokla ani vybitej zub.

Nálada stále v pořádku.

Usoudila jsem, že nejlepší bude, když zůstanu doma a radši už nikam nevylezu. Domča to samozřejmě pochopila.
Rozhodla, že bych ten čas mohla využít trošku efektivně. ANO začala jsem si uklízet ten výbuch atomovky v pokoji. 
K mému štěstí se na mě přiletěla podívat kámoška SRŠEŇKA. Nejdřív jsem se patnáct minut modlila za mými dveřmi, aby zmizla, ale proč by to dělala? Tak jsem se pěkně nasrala a začal boj. Po chvílích plného zoufalství a řevu jsem nakonec vyhrála. 

Nálada stále v pořádku.

Řekla jsem si, že den zakončím něčím příjemným. Když jsem byla malá tak mi mamka vařila špagety a vajíčkem a sýrem. A popadla mě na ně šílená chuť. 
Dala jsem si vařit vodu. Po tom co se udělala voda jsem zjistila, že nemam špagety, tak jsem místo toho použila vrtule. Když se uvařili, tak jsem zjistila, že NEMÁM VAJÍČKA!?

Deprese. Chuť podřezat si žíly ( :D ). Bezmoc. Nasranost. 

Jediný spravný řešení bylo - Jdi spát nebo ještě omylem spácháš sebevraždu. 

Taky máte dny kdy se vám pokazí snad úplně všechno najednou?! :-D

Šárinxx

Žádné komentáře:

Okomentovat