neděle 3. dubna 2016

Nákupy kosmetiky / březen2016



Ahoj všem! Zas se mi to nahromadilo pár věcí co se týče kosmetiky a všimla jsem si, že se mi tu pořád dokola opakují ty samý značky. Musim se naučit pořádně experimentovat s novými věcmi, ale zas když mi něco vyhovuje tak proč se k tomu nevracet? :-D

Začnu s mojí oblíbenou značkou L‘OCCITANE. Neni měsíc kdy bych si nepořídila aspoň jednu věc. Myslim si, že je to něco do čeho se vyplatí investovat. Recenze udělám až to budu nějakou dobu používat. Všechno mám moc krátce, takže vám tu nechci kecat, ale věřim tomu, že mě nic nezklame.

1. Slaměnkový pleťový krém. Vyhlazuje a zpevňuje pleť.


2. Slaměnkový oční balzám. Redukuje otoky a tmavé kruhy v očním okolí.


3. Nevím jestli jsem tohle pořídila kvůli obsahu a nebo tý krabičce. :-D Krabička obsahuje dva balzámy na rty a dva krémy na ruce. Po zimě musíme opět regenerovat no!


Další moje stálice je YVES ROCHER. Minulý měsíc jsem si zamilovala tužku na rty, tak jsem šáhla rovnou po dalších produktech na rty se kterými jsem jak jinak než spokojená. 

1. Hydratační rtěnka v odstínu Mauve Tendre. Má podobnou barvu jako tužka, kterou jsem si pořídila minulý měsíc. Sice vám krásně zjemní rty a dodá jim takový ten zdravý look, ale já mam mnohem radši všechno co je matný.



2. Tužka na rty. Řekla jsem si, že si každý měsíc pořídím jednu! :-D Jsou vážně skvělý.
(odstín - 51 Beige)



3. Už jsem se o téhle řasence zmiňovala. Nemíním jí ještě hodně, hodně dlouho měnit. Pokud chcete změnu, tak jí všemi deseti doporučuji.


4. Perleťový Top Coat na oči. Tohle byla čistá zvědavost, ale oplatila se. Né jen, že vám zafixuje oční stíny, ale taky se to třpytí jak princezně.:-D Jediná nevýhoda je, že s tím musíte zacházet opravdu opatrně, nebo si ty oční stíny setřete.


Z drogerkových značek mi vždy vyhovoval L'Oréal. Ještě sem nic z toho nepoužila (až na pudr na který nemám žádnou vítku) , ale ráda si kupuji věci do zásobičky.

1. Pudr L´Oréal Paris True Match.


2. L'Oréal Paris True Match Genius kompaktní make-up 4 v 1. Vyhladí jako báze, sjednotí jako make-up, zdokonalí jako korektor a zmatní jako pudr.



3. Pleťový krém Loreal Nude Magique Blur Medium to Dark Skin. Vyhlazuje pleť a vyplní drobné linky a vrásky. Dodá pleti přirozený odstín.


Pupa Milano paletka. Mám vážně málo očních stínů, proto si už konečně musim nějaký nahromadit.




Poslední produkt je make-up báze od Dermacolu. Slyšela jsem na ní samé chvály od různých blogerek a to bych nebyla já abych to taky neměla. Určitě to znáte.


Co jste si za březen koupili vy? :-) 
Šárinxx

2 komentáře:

  1. Tá dózička, kde sú balzamy a krémy na ruky vyzerá tak milo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem to mít už jen kvůli tomu jak to vypadalo :-D

      Vymazat