pátek 4. března 2016

ZIAJA - kozí mléko


Ahoj všem! Určitě už značku ziaja znáte, ale to bych nebyla já abych se k tomu sama nevyjádřila. Řada z kozího mléka je pro suchou pleť. Já osobně mám extra suchou pleť. Nikdy jsem netrpěla akné, za co jsem rozhodně ráda, ale suchá pleť má větší sklony k vráskám, takže je lepší začít s výživou co nejdřív, protože abych byla upřímná, tak mám z vrásek STRACH :D. 


Pořídila jsem si tuhle sadu, která obsahuje krém na ruce, denní a noční krém. Velké plus této značky je cena. Produkty, co jsem si pořídila, se pohybují okolo 3-4 €.  Nejdřív jsem vůči tomu byla skeptická, protože už jen ten název "kozí mléko" mě úplně nelákal, ale jsem spokojená. Vůně není vůbec agresivní, ale naopak příjemná.

Složení:
- proteiny kozího mléka 
- mléčné proteiny 
- rostlinné lipidy a uhlovodany 
- vitamíny A a D 
- vápník 
- provitamín B5 
 fotostabilní UV-filtry

Abych byla upřímná, tak dřív jsem se o pleť moc nestarala. Před necelým rokem jsem konečně začala. Proto zkouším produkt za produktem a vím, že jsem se značkou ziaja určitě neskončila.






Denní krém mi vyhovuje nejvíc a to z toho důvodu, že vás ráno krásně probudí. Má chladivý účinek a krásně se roztírá. Po minutě je vstřebaný a pleť se vám začne napínat. Po té je vaše pokožka hydratovaná a hebká na dotyk. Účinek vám vydrží po celý den. Je vhodný i jako podkladová báze pod make-up.
Ráda bych popsala vůni, ale bohužel jí nevím identifikovat. Rozhodně vám to nebude připomínat kozí mléko, takže pokud se z toho důvodu bojíte, tak nemáte čeho.


Jediný čím se noční krém liší je konzistencí. která je trošku tužší, ale není to nic co by snížilo kvalitu produktu, protože stále se lehce vstřebává a plní svoje poslání. 


Jelikož moje ruce trpí né jen v zimě, tak krém na ruce je nezbytností. V rodině máme kožní problémy a mě to zasáhlo tuhle partii. Na kloubech se mi dělá ekzém a mám je neustále vysušené. Dlaně se mi často loupou. potí a při kontaktu s čímkoliv vlhkým se mi dělají varhánky jako bych byla 2 hodniny naložená ve vaně. 
Tento krém je stvořen pro mě! Hydratuje mnohem lépe, než jakékoliv jiné krémy co jsem si pořídila. Vstřebání trvá o chviličku déle, než u krému na pleť. Další plus je, že to není jen na ruce ale vyživuje to i vaše nehty. Zabraňuje jejich třepení a lámání. 
Jestli vás trápí aspoň jeden z problému co mě, tak vám ho STOPRO doporučuji.


Co vám od značky ZIAJA vyhovuje? :-)
Šárinxx

1 komentář: