středa 24. února 2016

Šampón a maska od Biodermy


 Ahoj všem! Dnes jsem si pro vás připravila menší recenzi na vlasové produkty od Biodermy. Ještě se mi nestalo, že by mi od této značky něco nevyhovovalo. U šampónu mám menší výhradu, ale není to nic, co by mě extra odradilo.



Jelikož se mi poslední dobou udělaly lupy, tak jsem chtěla zkusit něco nového. Tenhle šampón skvěle zabraňuje tvorbě lupinám. Výsledek jsem viděla už po prvním použití. Může si ho pořídit opravdu každý, protože je pro všechny typy vlasů a dokonce i pro muže. Obsahuje kyselinu salicylovou, která odstraňuje odumřelé buňky a olej z jalovce, který vám ty vlasy vyčistí.
Zdá se, že nemám žádné výhrady, ale přeci jenom mi něco vadí. Malá pěnivost. Osobně mám ráda, když se mi vytvoří pěna, která mi pomáhá šampón pořádně vmasírovat do pokožky. 

+ vůně
+ odstraňuje lupy
+ nedráždí pokožku 
+ zabraňuje svrbění hlavy
+ lesklé vlasy

- malá pěnivost 

= MOŽNÁ KOUPÍM ZNOVA


To nejlepší na konec ! Mám husté, dlouhé a suché vlasy, takže nebylo pro mě těžkou volbou abych si vybrala konkrétně tuhle masku, která je na velmi suché a poškozené vlasy. Konzistence byla hezky mazlavá, což mam u masek ráda, a to z toho důvodu, že si to hezky vmasírujete na každý kousíček vašich vlasů. Hned po prvním použití mám vlasy jemnější a lesklejší.
Co určitě musím zmínit je VŮNĚ. Díky mandlovému oleji se při čuchnutí ocitnete v ráji a to myslím naprosto vážně. Vůně mandlí vám na vlasech zůstane ještě hodně dlouho po tom! 

+ konzistence
+ vůně 
+ lesklé a hebké vlasy
+ eliminuje elektrizování vlasů
+ eliminuje vypadávání vlasů

- NIC

= KOUPÍM ZNOVA

Máte rádi vlasové produkty od Biodermy? 

2 komentáře:

  1. Bioderma je fakt super, na vlasy jsem jí ale ještě nezkoušela... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys měla. Byla jsem vážně spokojená :-)

      Vymazat