úterý 23. února 2016

Obľúbené produkty za január/február

Tieto lásky som nahonobila a milovala od decembra..niektoré dlhšie, niektoré kratšie, ale všetky sú skvelé!
Ako prvé by som Vám rada predstavila tieto dva krémy. Prvý je od Garnier, nádherne vonia a je určený hlavne pre suchú pokožku. Používam ho už dlho a môžem ho jedine odporúčať!
Druhý je, ako môžete vidieť od L´Occitane a je to očný krém. Neviem ako vy, ale ja osobne mám pokožku okolo očí po večernom odmaľovaní až bolestivo napnutú a tento zázrak pomáha.


Ktorá žena nepotrebuje krém na ruky v kabelke? A ktorá by mohla odolať meruňkovému? Neskutočne krásna vôňa, krém hydratuje po dobu niekoľkých hodín.
Ak milujete Giorgio Armani- Acqua di Gioia, toto bude Vaša vôňa. Kvetinová, svieža, ale sladká a ženská.
L´oreal, odtieň 430. Jeden z rúžov, ktorý keď si ráno dáte, tak sa minimálne po dobu niekoľkých hodín nemusíte báť jesť, piť, rozprávať. Má ozaj neskutočnú výdrž, niekedy mám večer problém ho odmaľovať a idem spať s ružovou papuľkou :)
V samotnom obale vyzerá oveľa viac do fialova, v skutočnosti je to deep red s trochu fialovým podtónom.

Poznáte ten pocit, keď ráno jednoducho chcete mať na perách niečo, čo nebude príliš výrazné, ale nechá Vaše pery vyniknúť? Toto je odpoveď- ceruzka od Yves Rocher, odtieň 21 Mauve Boisé (áno, máme ju obidve, tak je skvelá).
The ultimate ,,your lips but better´´ color.
Pri perách ešte chvíľu ostaneme..ďalšia farba, ktorou určite nič nepokazíte, ale na druhej strane nevyzerá že ste sa enormne snažili je tento rúž od Rimmel- kolekcia Kate Moss v odtieni 42.


Ďalším obľúbencom je jednoznačne maskara Lash Sensational od Maybelline. Používam ju už od leta a budem ju používať ešte dlho! Jednoznačne najlepšia, ktorú som doteraz vyskúšala. Môžete si vybrať medzi obyčajnou čiernou a vodeodolnou verziou. Ja som plačko a nikdy neviem čo ma kde rozcitlivie, takže stále používam vodeodolnú.

Keďže mám odjakživa problém s kruhmi pod očami, trvalo mi veľmi dlho kým som našla niečo, čo je aspoň trochu použiteľné na ich zakrytie. Keď som bola v Anglicku, mojim absolútnym obľúbencom bol korektor od Maybelline- Age Rewind. Absolútny favorit! Tento však na Slovensku nepredávajú, takže som musela znovu hľadať. Mojou alternatívou je Perfect Stay od Astoru. Rozjasní tmavé kruhy a vy vyzeráte, že každý deň spávate osem a viac hodín.
A last but not least, mám tu tri random veci. Rolák z Tezenisu, ktorý je sivý, mäkučký a hodí sa ku všetkému. Náhrdelník a prstienky z Bijou Brigette.

A aké sú Vaše favorites? :))



Dominika <3


Žádné komentáře:

Okomentovat