úterý 8. března 2016

Moje sbírka parfémů

Ahoj všem! Nejdřív bych se vám chtěla trošku postěžovat. Hlavně na to počasí. Taky už vám ta zima leze krkem?! Jsem z toho unavená, věčně bez nálady a hlavně líná jak veš. Chybí mi vitamín D.
Už se těšim jak se vycapim někde na dece, lavičce nebo balkóně, zavřu oči a nechám sluníčko ať mě pořádně sežehne. 
Ještě 12 dní a je tu konečně JARO! Juchů. Už jsem se na něj krásně naladila, protože jsem si včera pořídila khaki jarní trenčkot/kabátek a musim říct, že to byla láska na první pohled.
A teď zpět k vůním!

Nejradši mám, když se mi vůně spojí s nějakým zážitkem, častí mého života a nebo s člověkem. Hned ten parfém nebo toaletka má pro mě větší hodnotu. 
První tři vůně jsou pro mě největší a nejoblíbenější favoriti.

1. Moje naprostá jednička prozatím byla, je a bude Versace - Bright Crystal. Když mi bylo nějakých 14-15 let, tak jsem jí "tajně" kradla mamce. V tu dobu, jsem prožívala svojí první dětskou lásku, takže pokaždý, když se s ní navoním, tak ve mě vyvolává příjemné pocity. 
Myslím, že jí většina z vás zná. Je svěží a květinová - takže přímo pro mě, protože neoblibuji extra těžké vůně. 

Srdce parfému - Pivoňka, magnólie, lotosový květ 
Základ parfému - rostlinná ambra, pižmo, dřevo akašu
Hlava parfému - Ledový akord, granátové jablko, yuzu


 2. Když jsme v roce 2012 byli s rodinou v Livignu, tak jsme prošli okolo parfumérky. Před obchodem měli velké flakonky s vůní Trussardi - Donna. Samozřejmě mě to zaujalo a jednou jsem si na sebe tu vůni stříkla. Myslim si, že to byla chyba, protože jsem si vybudovala novou závislost. Druhý den jsem se před obchod vrátila a nastříkala jsem jí na sebe od hlavy až po paty. To znamenalo jen jedno- TU CHCI!
 Bohužel mi tahle kráska dochází (mám tam tak na jedno stříknutí), ale za měsíc se do Livigna chystám znova, tak snad si udělám radost, protože kvůli tomu, že je to bezcelní zóna, tak ceny jsou tam poměrně směšný, když to porovnám s normálními obchody.
Vůně je sladší, ale stále je svěží.

 Srdce parfému lotos, květ pomerančovníku, jasmín 
Základ parfému - cedr, pačuli, santalové dřevo, vanilka
Hlava parfému - ovocné tóny, yuzu, citron amalfi


 3. Vůně Clinique - Happy in Bloom ve mě evokuje léto. Před 5ti lety si jí mamka pořídila těsně před tím, než jsme jeli do Itálie, takže vždy když jí ucítím, tak se tam duchem přenesu.
Zamilovala jsem se do ní hned jak jsem jí ucitíla, protože víc svěží vůni asi neznám. Po nějaké době změnili flakon a myslím si, že i název. Já si myslela, že jí zrušili. Pokaždý když jsem chodila okolo stojanů s parfémy od Clinique, tak jsem očichávala jednu po druhý a nic.
 Pak to přišlo. Dva roky na to, jsem jí našla úplnou náhodou. <3

Srdce parfému - mimóza, konvalinka, frézie
Základ parfému - ambra, pižmo, dřevité tóny
Hlava parfému - vodní tóny, zelené tóny, švestka, ovoce


 4. Značka Yves Rocher mi vyhovuje snad se všemi produkty. S vůněmi to vždy uměli. Ať už jde o sprchové gely a nebo krémy, pokaždý to za to stojí.
 První parfém Moment de Bonheur. Má ovocný nádech zeleného jablka. Je to především letní vůně, ale neskutečně příjemná. Není to nic agresivního. Abych pravdu řekla, tak mě tahle vůně uklidňuje.


 Druhý parfém Néroli z řady Secrets d'Essences. Sice je ze začátku trošku agresivnější, ale po tom co se rozleží je to pomazleníčko. Nemůžu si pomoct, ale voní mi přesně jako hroznové bonbóny, které prodávali když jsem byla malá. Proto jsem neváhala a pořídila jsem si ho.


Třetí parfém Quelques notes d' Amour. Pokud jste milovník růží, tak je to něco pro vás. Sice vůni růží moc neoblibuji, ale tenhle parfém je i přesto něčím zvláštní. 


 5. Další značkou je L'Occitane. Vlastním dva parfémy, které jsem popisovala v Haulu za měsíc únor. Takže neváhejte se mrknout. :-)
 Neroli & Orchidea je prostě TOP. EDT třešňový květ - pokud máte rádi třešničky jako já, tak je to něco pro vás :P 



 6. Vůně, kterou ucítíte skoro všude, protože se stala hitem za poslední rok je Chloé Chloé. Abych pravdu řekla, tak už jsem se jí nějak přečuchala. A flakonek taky nic moc, protože krásný zůstane první dva-tři měsíce.


 7.  K vůním od Calvina Kleina jsem se ještě moc nedostala. 
Calvin Klein CK One je čistá vůně, která je pro muže i ženy. Je svěží díky květinové a zároveň ovocné vůně. Už se těšim až se k ní dostanu.

Srdce parfému - fialka, růže, muškát, jasmín
Základ parfému - jantar
Hlava parfému - kardamom, meloun, ananas, papája, bergamot


Calvin Klein Eternity Now mi na Vánoce udělala radost. Počuchávala jsem po ní už dlouho předtím. Voní mi o něco víc než ta předcházející. Je slaďoučká, ale příjemná.

Srdce parfému - květ broskvoně, neroli, pivoňka
Základ parfému - pižmo, ambroxan, kašmírové dřevo
Hlava parfému - kdouloň obecná, liči, Sorbet


8. Marks&Spencer nedělá jen skvělý hadříky, výborný jídlo, ale i voňavky. Když mám chuť na změnu tak po nich s radostí sáhnu.

Dvě vůně z řady Autograph mi z nich voní nejvíc, hlavně Black Amber, která je spíš noční vůně. Je trošku těžší, než ty co mám, ale něčím mě úplně přitahuje. Je ze to směs nočního jasmínu, pačuli a vanilky. Bohužel byla z limitované edice a už se nedá nikde sehnat.


Druhá je voňavka z řady Autograph je Inspire. Tahle vůně je ze začátku trošku alkoholová, musí se chvíli počkat a pak je teprve příjemná. Hlava: pepř, frézie Srdce: otočník, jasmín, ibišek, růže Základ: cedr, santalové dřevo. Black Amber je rozhodně lepší :P


Per Una Originale. Nenadchne ani neurazí. Nejspíš jsem si jí koupila kvůli flakónku :D. Hlava: magnólie Srdce: jasmín, růže, frézie Základ: dřevité tóny, otočník, pačuli


Další skvělá vůně, který se M&S povedla. Ruby Elixir je sladší než ty předešlé. Obsahuje výtažky z růží, jasmínu, malin a švestek,

Opulence má hezký flakónek, ale to je bohužel asi všechno. Je to přesně to co nemám ráda. Težká, kořenistá vůně. Dostala jsem jí darem, takže bych nad tím neměla ohrnovat nos, ale nerada se přetvařuju. Ještě uvidím co s ní udělam, ale rozhodně jí na mě neucítíte. Hlava: zázvor, pomeranč Srdce: pepř, orchidej Základ: vanilka, vetiver


9. Mám pár drogérkových, sportovních a levných favoritů mezi které patří rozhodně Nike 5th Element for Woman. Flakonek sice nic moc, takže kdo by řekl, že může tak hezky vonět? Hlavně za tu cenu. Bohužel už mi taky dochází a znovu jsem na ní v drogérce nenarazila. Je to čerstvá ovocná vůně kombinovaná s květinovou. Hlava - jahody, mandarinky, maliny Srdce - jasmín, růže, lilie Základ - pačuli, sametové pižmo


Puma Time To Play for Woman. Sice jsem jí ještě moc nezkoušela, ale už na očichání mi je příjemná.Zas je to květinovo-ovocná vůně. Takže moje. :D 
Srdce parfému Růže, tiare flower, lilie opravit Základ parfému Ambra, pižmo, santalové dřevo opravit Hlava parfému Limetka, mango, červený rybíz


Bohužel, nejsem moc skvělá v popisování vůní. Buď mi to voní nebo nevoní! :D 
Nestřídám vůně každý den, ale vždy mam jednu kterou používám delší dobu a jednou za čas si na sebe cáknu změnu. Třeba večer za kamarády jsem zvolila z M&S Black Amber, protože byla těžší, ale přes den to byla jen a jen Crystalka <3 
Jaké favority máte vy? :-)
Šárinxx

3 komentáře:

  1. Děkuju :-) To neznám, ale rozhodně až ho někde uvidím tak očichám :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 😢😢 já mám jen jednu pidi.😂 něco musim zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš jakej typ vůně máš rada a s radostí ti poradím :-*

      Vymazat