středa 9. března 2016

NAJLEPŠÍ TÝŽDEŇ!!!!!

Ahojte všetci!
Na začiatok by som sa Vám chcela strašne ospravedlniť za svoju neprítomnosť na blogu. Spôsobená bola neskutočným závalom práce, školy a ešte viac práce. A práve o tejto práci (jednej z nich) by som sa s Vami chcela dnes podeliť :) Bude to trochu netradičnejší článok, pretože sa netýka fashion ani beauty, ale je to niečo, o čom mi nedá nenapísať.



Pred nejakým časom sme mali skúšku z vývinovej psychológie a počas čakania pred kabinetom spolužiačke zazvonil telefón. Volali jej z práce, či by si sa nechcela podieľať na projekte pre Pixel Federation. Malo ísť o occupancy measurement a jej úlohou bolo zostaviť si tím ľudí, s ktorými by do toho išla. Mala som to neskutočné šťastie byť jednou z nich :)
Celá pointa tohto projektu je omnoho zložitejšia, ako Vám ja tu opíšem, ale nebudem Vás nudiť niečím, čomu ani ja sama úplne nerozumiem.

Našou úlohou bolo každé ráno po dobu siedmich dní prísť, každú hodinu obísť celý priestor Pixel Federation a všímať si, ktoré priestory sú využívané, nakoľko, v akých časoch najviac.
Nejde však ani tak o samotné zadanie, ako
 o atmosféru tejto firmy! Ak poviem, že to bol najlepší pracovný týždeň, aký som kedy zažila, budem skromná. Pixel je neskutočne inovatívna fi
rma, pre ktorú pracujú kreatívni ľudia a vedenie sa im usiluje vo všetkom vyhovieť


Okrem iných nemálo vymožeností majú pixeláci k dispozícii kalčeto, šípky, gym, fat boye,...

Priestor je otvorený, farebný, trochu ladený do industriálneho štýlu, presvetlený, no proste radosť pracovať. Náš feedback od pixelákov bol jedine pozitívny, s ničím negatívnym sme sa nestretli. DREAM JOB!!! <3

2 komentáře: