středa 23. března 2016

Khaki outfit / enjoy coffee

Ahoj všem! Nejdřív bych se chtěla omluvit všem čtenářům tohoto blogu za svojí nepřítomnost. Bohužel toho bylo teď hodně. Hlavně co se týče školy. Naštěstí mám na chvíli pokoj a chci být mnohem aktivnější. 

rolák - Tezenis, trenčkot - M&S, džíny - M&S, psaníčko - H&M, boty - Nike 
Dnešní outfit není nic výstředního, volila jsem předevšim pohodlnost. Žluté psaníčko mi přišlo jako skvělá volba, protože jsem to chtěla něčím rozbít. Khaki trenčkot je v mém šatníku jen chvíli, ale na jaře ho snad ani nesundám, protože to byla láska na první pohled. Sice v něm ještě trošku mrznu (protože se za den vystřídají všechny roční období), ale pořád pevně doufám, že s ním to teplo prostě přivolám. 









Před focením jsme s kamarádkou procházely ty Bratislavský uličky a hned nás zaujala jedna kavárna jménem ENJOY COFFEE a musim říct, že už dlouho jsem neviděla tak malebnou a "fotogenickou" kavárnu. Bohužel jsme měli na spěch, takže jsme si tam odskočili jen na rychlovku. Obě jsme si daly domácí limonádu. Já "chrumkavou malinovou" a kamarádka "zázvorovou s mátou". To byla dobrota. Rozhodne se tam chceme vrátit na zákusek. Měli tam velký výběr všeho! Takže pokud budete mít cestu do Bratislavy, tak šup šup do starého města do enjoy coffee!! 




Šárinxx

2 komentáře: