čtvrtek 18. února 2016

REVIEW: Bombičky do kúpeľa z Manufaktúry


Ahojte všetci! Dnes som sa rozhodla napísať môj názor na ,,bombičky´´ do kúpeľa..ale nie tie od Lush, ako by sa dalo čakať, ale z Manufaktúry.
Vyskúšala som aj Lush bath bombs a boli skvelé, naozaj krásne voňali a sfarbili vodu, v tom spočíva  ich kúzlo. Avšak nemala som pocit, že spravili až tak veľa pre moju pokožku. Zato tieto bombičky, špeciálne tá ktorú vidíte na fotke obsahuje výťažky bambuckého a kakaového masla. Plus, keď sa rozpustia, plávajú Vám vo vode okvetné lístky ruží. A povedzme si úprimne, ktorá žena kedy nesnívala o kúpeli s lupienkami ruží, hmmm? ;)




To, že celá kúpeľňa nádherne rozvoniavala nebudem ani spomínať, skôr ma zaujalo, ako som sa cítila keď som vyšla z vane. Pokožku na celom tele som mala hebučkú ako detská prdelka (TMI?) a voňala som presne tak, ako kúpeľňa. A čo je na tom najlepšie je, že tento pocit nepominul do pár minút, ešte na druhý deň večer som si pred sprchou hladkala nohy..a boli stále hebké!
Takže dievčatá (a možno aj chlapci), keď si najbližšie budete chcieť spraviť večer pre seba, zrelaxovať sa a dať si kúpeľ, určite sa predtým zastavte v Manufaktúre. Odporúčame všetkými desiatimi!! (áno, aj Šárinka je slightly obssesed).

Žádné komentáře:

Okomentovat