pátek 19. února 2016

GREY

Ahoj všem! Tak a je to tu, konečně jsem si přečetla 50 odstínů šedi z Christianovýho pohledu a musím říct, že jsem z toho víc než nadšená. Sice už je to předvídatelný (hlavně když jsem všechny díly 50 odstínů přečetla 2x) , ale fanatiky jako já to určitě potěší. 



Nejdřív jsem vůči tomu byla docela skeptická a to z jediného důvodu a tím je FILM , který byl naprosto otřesnej. Dlouho po tom co jsem to viděla, jsem se chytala za hlavu! Zajímalo by mě koho ten film bavil, pokud nepočítám zvědavý 12ky, pro který je to zakázaný ovoce. 

Bála jsem se toho, že když se do té knížky začtu, tak si představím , ty nepovedený herce, který se mi do mé fantazie absolutně nehodili. Kdyby Jamieho nahradil Matt Bomer, tak už by ten film byl o něco snesitelnější a to jen a jen kvůli němu. 
Zpět ke knížce. Naštěstí jsem byla věrná a vděčná mé fantazii, která opět nezklamala. Vypudila jsem film z hlavy a soustředila jsem se na to, co doopravdy vidět chci. 

Bylo pro mě příjemný číst vše, co se odehrávalo v jeho hlavě, protože jak jistě víte v 50 odstínech bylo docela frustrující, že jsme nevěděli co mu opravdu běhá po rozumu. Už delší dobu jsem měla zase nutkání si přečíst znovu všechny díly. Touto knihou jsem do docílila a ještě líp, protože to není od slova do slova stejný. Ráda čtu, tento typ žánru, protože si ráda oddychnu. Nemusíte u toho přemýšlet. Jen se ponoříte do vašich představ a občas se přichytíte u toho, že si koušete rty od vzrušení :D .
Nejvíc mě překvapil asi konec, protože mě vždycky zajímalo jak snáší odchod Anastasie.


              
                  Holky, pokud se vám líbila trilogie 50 odstínů, tak tohle určitě není šlápnutí vedle. 
Sarinxx

Žádné komentáře:

Okomentovat