čtvrtek 11. února 2016

INSTAGRAM /leden2016

Ahoj všem! Jelikož jsem blázen do instagramu a není den, kdy nesleduji a nelajkuji všemožný fotky, tak bych se s vámi chtěla podělit, jaký byl u mě měsíc leden. 
Dříve, jsem si vyfotila jakoukoli "kravinu" , hodila jsem tam instáčovej filtr a postla jsem to, ale postupem času, jsem si dávala víc záležet. Dokoupila jsem si různý kožešinky, deky, kytky aby ty fotky vypadaly líp a líp :D. 
Myslím, že v dnešní době nejsem jediná, ale už to tak má většina z vás. Jídlo nám vystydne dřív než se do něj pustíme, protože ho nejdřív musíme přeci tak 100x vyfotit. Mamky manžel, se mi do teď směje. Hlavně nemohl pochopit, když jsem mu řekla ať nestoupá na mojí kožešinu na focení, to jen dokola opakoval : "Kožešina na focení? Kožešina na focení? :D 


1. Maminka měla v lednu svatbu a družičky musely být sladěné do červené a já jsem našla tyhle krásný červený šaty v peek & cloppenburg.
2. MILUJU yankee candle ! Víc k tomu psát nemusim.
3. ACH , do těchto bot jsem se zamilovala hned jak jsem je viděla a samozřejmě jsem si je musela pořídit.


1. Chytla jsem si kytičku, takže jsem nařadě? :D 
2. Maminka byla v její den za princeznu. <3
3. Byla jsem za rok 2015 nejspíš hodná holka, protože jsem na Vánoce dostala tolik nových krásek, že nemám šanci to spotřebovat.


1. Fotka knížek na který se už nehorázně těšim, ale kvůli zkouškám jsem neměla čas! Takže se do toho v nejbližší době konečně pustím! 
2. Ve škole, takže úsměv nic moc no :D 
3. Tohle neni pivo :D. Výborná broskvová limonáda a kamarádka, která se tváří jakože na "momentku" :D 


1. Na Pezinskej Babe, kde jsem si trošku vyčistila hlavu před zkouškama.
2. Ani nedokážu popsat, jak moc ráda lyžuji, proto se těšim až nebudu jezdit na uměle-vyrobeným sněhu, ale na pořádným sněhu v Alpách.
3. Marks&Spencer <3 


1. Někdy člověk prostě musí vypnout a jak líp než s oblíbeným čajem, pyžámkem a s knížkou/filmem.
2. Myslim, že žít v Bratislavě je prokletí, protože bydlim na místě kde mám obchoďáky tak blízko, že tam jsem skoro každej den! (Věčně prázdná peněženka)
3. New in Bioderma, už se těšim až to vyzkouším. 


1. Tohle jediný chlap, který opravdu miluju! Bráška <3
2. Hérečka :D 
3. Zas a jen Marks&Spencer! Jejich věcem z foodu prostě neodolám :-)


Taky si dáváte na instagramu záležet, tak moc, že vám vyfocení a úprava fotky trvá neskutečně dlouho? :D 
Šárinxx



Žádné komentáře:

Okomentovat