sobota 13. února 2016

Co je v mé kosmetické taštičce

Ahoj všem! Chtěla bych vám ukázat tu nejzákladnější kosmetiku, kterou používám. Všechno skladuju v taštičce od biodermy na odličovač a krém, protože je krásně průhledná a KONEČNĚ v ní nemusím nic hledat.:-) 



Jako první vždy používám tento zázračný produkt od YVES ROCHER. Krásně rozjasní a zocelí pleť, takže to používám místo primeru. Z téhle řady Elixir 7.9 mi sedí uplně všechny produkty, chtěla bych na ně určitě udělat recenzi, protože stojí za zmínku.


Dále nanáším make-up. V poslední době mi vyhovuje Vichy v odstínu ivory-clair, protože se krásně roztírá, nedělá žádné fleky a nevysušuje pleť. Bohužel už mi dochází, ale už mám připraveného následníka a to Rimmel - Match Perfection v odstínu 010 light porcelain. 


Kruhy pod očima! To je moje noční můra se kterou zápasím už od nepaměti. Asi jsem věčně unavená :D . Na zakrytí používám Catrice - Camouflage Cream, který mám už asi po třetí. Nemám mu co vytknout, ale chtěla bych určitě vyzkoušet v tekutý formě, jen ho mají věčně vyprodaný. 


Pak to všechno zafixuji pudrem, momentálně používám L'Oreal - True Match, který je jemný, nepráší a dělá hezky přirozenou pleť. A abych nevypadala jako maska, tak vše hezky dokonturuju bronzrem a rozjasňovašem taky od L'Orealu. Plus ještě nanáším tvářenku překvapivě taky od L'Oreal - Rose Santal, která je vidět na předchozích fotkách.


Obočí, ach to slavný obočí. Před pár lety jsem měla jen čárku o který jsem si myslela, že je pěkná, ale postupem času to rychle zmizlo z módy a já nevěděla jak navrátit hezky hustý obočí, který má přirozený tvar a né jako já oblouček. Překousla jsem to a přestala jsem si ho uplně vytrhávat, možná jen u kořenu nosu abych nevypadala jak neandrtálec. A díky bohu, nějak se mi podařilo docílit toho, co jsem chtěla. Teď už si mé obočí upravuji jen hnědým stínem na obočí od L'Orealu, který si nanesu na zkosený štětec, sjednotím ho a zafixuji tužidlem na obočí od Make-up Studio.


Linky. Před rokem a půl jsem si linky nedělala. Za prvý jsem je neuměla nakreslit (styl ala Kleopatra, nebo jsem je tak zvětšovala až to vypadalo jako jeden velkej slimák) a za druhý mi to přišlo zbytečný, když jsem si dělala stíny. No ale pak se to nějak změnilo a teď zas nosím jen linky a stíny jen když vyrážím někam na párty. Momentálně mi vyhovují gelový linky od L'Orealu.


Hodně dlouho jsem hledala řasenku, která by mi vyhovovala tolik jako například od Max Factoru - 2000 Calorie, ale musim říct, že jsem našla ještě něco lepšího. Ráda zkouším nové věci, proto jsem šáhla po řasence od Yves Rocher - Volume Vertige a jsem z ní unesená. Myslím, že se stane mým favoritem na hodně dlouho! 


No a poslední je péče o moje rty. Dříve jsem vůči Eosům byla skeptická, ale po tom co jsem si pořídila pár balzámů , tak jsem změnila názor! Ta chuť a mastnota, která dlouho vydrží na rtech je vážně skvělá. :-) Teď používám příchuť Summer Fruit.


Nedávám jsem rtěnky z toho důvodu, že si zaslouží svojí vlastní pozornost. Dříve jsem je skoro vůbec nepoužívala, protože mi přišlo že mi nesluší, ale našla jsem si své odstíny a teď už si to bez rtěnky nedokážu představit. Proto zmíním tento můj oblíbený primer na rty od Mac s kterým se nemusíte bát, že se vám udělají takový ty vysušený čárečky a hlavně ta výdrž rtěnky je mnohem, ale mnohem delší! Můžu jen doporučit. :-)


Tak a to by bylo asi všechno. Co používáte na denní líčení vy? 
Šárinxx


1 komentář:

  1. Eos balzámky mám také vcelku ráda, ale řekněme si, kdo by je neměl kvůli jejich rozkošnému balení tvaru vajíčka rád :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat