neděle 27. března 2016

Bratislavská ZOO


Ahoj všem! Dnes byl zatím ten nejteplejší a díky tomu i nejpříjemnější den. A co dělat jiného než vyrazit někam s rodinou? 

V Bratislavě žiju už cca 5 let a nikdy jsem tu nenavštívila ZOO. Hanba mi. Ale důvod je takový, že jsem většinou od všech slýchala, že za to ani moc nestojí. 
Musim říct, že jsem byla příjemně překvapená. Sice se té Pražské stopro nevyrovná, ale skvěle jsem se prošla a konečně viděla i nějaká ta zvířátka. Nebylo jich tam málo. Rozhodně víc než jsem čekala. Dokonce ta Zoo má i DinoPark a to potěšilo hlavně mého 2,5 letého brášku, kterého jsme z toho místa nemohli dostat.
Jediné mínus, které bych vytkla je ta neskutečně velká plocha nevyužitého místa. Je mi jasný, že nejspíš nemají dostatek financí obstarat domov pro nový zvířata, ale stejně je to škoda.


Lev byl úplně nádhernej! Podle mého názoru, je mnohem hezčí než ten v Praze. 


Této opice jsem se hrozně lekla :D





Omylem ho zavřeli s predátorem, ale má tak velkou sílu, že se dostal ven sám <3



  
Kvůli této fotce jsem málem přišla o prsty. :-D 





Některý zvířatka jsme ani neviděli, protože byl už brouček unavený, ale rozhodně to neni naposled co jsem tam byla. 
Šárinxx

Žádné komentáře:

Okomentovat